piątek, 3 lipca 2015

Czyżby powrót?

                     
                      Witam drogich czytelników! Nie było mnie tu chyba od zeszłego roku, jednak widzę, że ktoś tu jeszcze zagląda (co swoją drogą sprawiło, że zrobiło mi się bardzo ciepło na sercu ♥). Pomyślałam o powrocie, ale nie będę dodawać scenariuszy często, ponieważ po wakacjach zaczynam naukę w liceum i nie będzie tak łatwo. Jednak myślę, że znajdę trochę czasu, żeby coś nabazgrać i opublikować. Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż niewielka grupka czytelników, która chciałaby jeszcze coś ode mnie przeczytać ;;. 
                      Pomyślałam, że ze swojej kolejki usunę obecne scenariusze, ponieważ wątpię, że ktoś jeszcze na nie czeka, ale jeśli tak to napiszcie pod tym postem w komentarzu, że pamiętacie i chcielibyście te opowiadania. Zbieram maksymalnie do 4 zamówień, bo brak weny robi swoje i 4 scenariusze na razie wystarczą. Jeśli macie jakieś, to również skomentujcie ten post. ^^ 
                      Chciałam jeszcze wspomnieć, że ostatnio zabrałam się za pisanie chapterowego KaiSoo, więc jeśli mielibyście ochotę przeczytać to mogę je tu zamieszczać. 
                       To by było na tyle. Mam nadzieję, że ten blog ożyje na nowo i że scenariusze będą nieco lepsze. Dziękuję. ♥

6 komentarzy:

  1. Jeej! Wracasz! Tak bardzo się cieszę :D Już myślałam że całkiem zapomniałaś o blogu :) Czekam, czekam i jeszcze raz czekam na nowości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że ktoś o mnie pamięta ;_;

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o opowiadanie z Kaisoo to ja jestem chętna! Będę czytać więc jak najbardziej wstawiaj :) Dodaje blog do obserwowanych i czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę sie że wróciłaś , codziennie zaglądałam na twojego bloga nawet po kilka razy :) Mam nadzieje że teraz wena będzie sie ciebie mocno trzymała :3 Ja bym chętnie przeczytała scenariusz z Markiem z GOT7 i Sehunem z EXO. Jeśli by ci sie chciało coś z nimi napisać to było by miło :) Pozdrawiam i już sie nie mogę doczekać nowego scenariusza :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że przez moją nieobecność zostałam zapomniana, a tu taka miła niespodzianka ;;. Jutro wpiszę Twoje zamówienia do kolejki. Dziękuję za cierpliwość <3

      Usuń