czwartek, 30 lipca 2015

Don't leave me here alone. (KaiSoo-prolog)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paring: KaiSoo (KyungsooxJongin)
Gatunek: fluff, slight angst, AU
Rating: Może zależeć od danego chapteru, więc będzie podawany przy każdym kolejnym. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kyungsoo, przepraszam...
Zacisnąłem dłonie w pięści i uderzyłem jedną z nich o ścianę po raz kolejny.                        
Bolało, ale Tobie sprawiłem dużo większy ból.
Kyungsoo, przepraszam...tak mi przykro.
Zwykłe przeprosiny? Nigdy nie będę w stanie Ci tego wynagrodzić.
Kyungsoo przepraszam...tak mi przykro. Wstydzę się za siebie.
Przepraszałem w swoich myślach cały czas, ale jak pokażę Ci się na oczy? Czy chciałbyś mnie w ogóle widzieć? Boję się, że swoją obecnością zranię Cię jeszcze bardziej. Jestem egoistą, skoro mam czelność pokazywać się jeszcze u Twego boku.
Przepraszam.





1 komentarz:

  1. Ja to chce już! jak kaisoo będę czytać na 100% Cieszę się że zdecydowałaś się to opublikować :D Z tego prologu nic wywnioskować nie mogę więc chce już rozdział 1<3
    Nie mogę się doczekać :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń