środa, 7 sierpnia 2013

Aish ! Noona ! ( Zelo - B.A.P )

Na samym początku :
1. Przepraszam , że tak długo.

2. Przepraszam, że nie ma najpierw z Onew'em , ale przekazałam Onew'a i Kris'a nowej admince Midori, żeby w końcu spróbowała swoich sił na blogu.

To wszystko  , kamsa ^^ .

-------------------------------------
Nareszcie. B.A.P dostało dzień wolny po promocji "Badman".
Postanowiliście ten wieczór spędzić razem.
Od rana biegałaś po sklepach kupując jedzenie i napoje, a chłopcy ?
Oni obijali się w dormie.
Oprócz lidera, który nieco tam posprzątał, 
ale to by było na tyle.
Dzień minął dosyć szybko. Weszłaś do dormu zespołu.
Tego wieczora wszyscy mieliście się dobrze bawić.
Cała wasza szóstka usiadła na podłodze w salonie.
Była siódma kolejka. Bang zakręcił butelką. Jej koniec powoli zatrzymał się po raz kolejny na maknae, siedzącym między tobą, a Daehyun'em.

- Yah ! Czemu znowu ja ?! - oburzył się. To prawda, Zelo wypadł już 5 raz z rzędu i cały czas dostawał żenujące zadania. 

- Co tym razem ?! Mam oblizać ten syf ?! - uniósł się wskazując na podłogę.
- GDYBYŚ TEŻ SPRZĄTAŁ MOŻE NIE BYŁOBY TU SYFU.! - wrzasnął lider.
- A może byś tak dał mu w końcu zadanie ?- spytał najwyraźniej znudzony Himchan.
Na twarz Yong Guk'a wstąpił złośliwy uśmieszek.
To mogło oznaczać tylko jedno.
Zemstę, za obrażanie jego wysiłku. ( sprzątnięcia dormu ) 

- Pocałuj ____ ! - rzekł uradowany Bang.
- MWOH ?! - wrzasnęłaś razem z Zelo równocześnie posyłając liderowi mordercze spojrzenie.
- To co słyszeliście. ... no chyba, że chcecie odpaść.
- Arasso ! - uniósł dumnie głowę maknae. Wszyscy spojrzeli na niego.
- Serio ? - spytałaś go.
- Oczywiście ! Ale nie tutaj. - oświadczył. Wszyscy milczeli.
- Hyung - zwrócił się JunHong do Banga - ty dałeś mi to zadanie więc tylko ty możesz to widzieć arasso ?
- Okej. - przytaknął uradowany i w 3 wyszliście z salonu udając się do przed pokoju.
Zelo ujął twoją twarz w swoje ciepłe dłonie i przybliżył się do ciebie.

...
5m
...
4 cm
...
3cm
...
2cm
...
Nagle chłopak gwałtownie odsunął się od ciebie i otworzył drzwi wyjściowe.

- Spadamy noona ! - krzyknął i wybiegliście z dormu rzucając się do ucieczki.
- Yah ! - wrzasnął za wami Bang, ale wy zignorowaliście go.
Wbiegliście do parku zdyszani i usiedliście na miękkiej trawie pod jednym z drzew.

- Sprytnie mały. - zaśmiałaś się czochrając jego włosy.
- Aish ! Noona ! Z godzinę je układałem ! 
A poza tym ! Nie jestem już dzieckiem , nie jestem mały ! - udał obrażonego
i odwrócił się tyłem do ciebie.
Oparłaś głowę na jego ramieniu.

- Oppa. - szepnęłaś, a na twarzy maknae pojawił się szczery uśmiech.
- Jestem od ciebie młodszy noona. - powiedział i wstał z ziemi, a ty wraz z nim.
- Wiem, ale wiedziałam też, że ucieszysz się, jeśli nazwę cię oppa. - wytknęłaś mu język.

Przez chwilę panowała między wami cisza.
Nagle, ni stąd ni zowąd , Zelo złapał cię za ramiona i przytrzasnął do drzewa.

- Yah ! Co jest ?! Co robisz ?! - wrzasnęłaś odruchowo.

- Ja ? Wypełniam zadanie, które jakieś 15 minut temu dał mi Yong Guk hyung.
Nie pamiętasz ? - uśmiechnął się. Tak, z każdym nowym utworem
B.A.P Zelo wygląda doroślej, ale na prawdę , to 
cały czas ten sam naiwny dzieciak.

- Mwoh ?! - oburzyłaś się, a chłopak tylko puścił ci oczko i wpił swoje usta w twoje.
Położyłaś ręce na jego klatce piersiowej chcąc go odepchnąć, 
ale coś było silniejsze od ciebie i zamiast zrobić to , tylko zacisnęłaś dłonie na jego koszulce przyciągając go mocniej do siebie.
Po chwili Zelo oderwał się od ciebie. Patrzał prosto w twoje 
oczy.

- Noona, saranghae. - powiedział w końcu szczerząc się do ciebie. Ty tylko spuściłaś wzrok.

- Zelo.........ciężko mi ukryć, że to uczucie działa w obie strony, ale jestem od ciebie starsza. Powinieneś znaleźć sobie kogoś w swoim wieku. - wytłumaczyłaś, 
a chłopak spojrzał na ciebie wzrokiem 
pełnym wyrzutu.

- Kiedy ja nie chcę nikogo innego ! Chcę moją ukochaną noonę ! Ciebie !

- Jesteś pewien ?
- Jak nigdy w życiu ! - powiedział entuzjastycznie i ponownie cię pocałował.

- Mój wild maknae. - uśmiechnęłaś się ponownie czochrając jego włosy.

- Aish ! Noona ! Czy mówiłem już, że układałem je z godzinę ?!

----------------------------------------------------------------
Scenariusz na życzenie dla Wiki ^^ .
Wyszedł krótszy niż myślałam ;/.
Dopiero teraz wpadłam na to, że w 99% nie jesteś
starsza od Zelo. No cóż, napisałam to wstawiłam.
Mnie osobiście się podoba, mam nadzieję, że tobie też :33 .

Hanae. ♥

3 komentarze:

  1. jejuuu przyznam szczerze, że to bardzo udany scenariusz. bardzo mi się podoba , taki uroczy *o*
    fighting~

    OdpowiedzUsuń
  2. Spinning titanium trim hair cutter - TITAN BI
    and its blade is titanium gravel bike high quality, with guy tang titanium toner excellent samsung galaxy watch 3 titanium quality. The thickness titanium tent stove of each 바카라 사이트 blade makes the blade thicker.

    OdpowiedzUsuń